Aviseringar
Rensa alla

Eurovision 2013


Ämnesstartare

Ja, nu är jag kanske lite tidigt ute men det börjar närma sig!  Vem vinner i år? 

Om man inte orkar söka på alla kan man ju titta på den här videon där de flesta är med. Själv tycker jag att Greklands Alcohol is Free verkar bra. Bulgariens melodi är lite småcool, men rösterna stör mig enormt. England har en stor chans att vinna i år misstänker jag, eller så blir det någon ballad som man inte kommer ihåg hur den går 3 sekunder efter att man har hört den.

Den värsta är helt klart Israel. Jag förstår inte ens varför de är med. Israel ligger inte ens i Europa!


   
Citera
Ämnesstartare

Och vad fan har israelerna på sig?!


   
SvaraCitera

gillar inte att lyssna på bidragen innan själva finalen så jag kommer nog inte göra det i år heller.. men ser fram emot 18e maj!!!


   
SvaraCitera

Vem kommer att tävla för Sverige då? 


   
SvaraCitera

S3ON:

Vem kommer att tävla för Sverige då? 

robin stjernberg??? YOOOOUIIIOUUUO, du vet


   
SvaraCitera

turtle:

robin stjernberg??? YOOOOUIIIOUUUO, du vet

Neeeeeeeeeeeeeeej, fan vad gay! Äre han från idol lr? Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

gillar inte att lyssna på bidragen innan själva finalen så jag kommer nog inte göra det i år heller.. men ser fram emot 18e maj!!!

Ja, jag tycker det är roligt när musikjuryn här i Sverige sitter och ger betyg på de olika sångerna. Det är också roligt att se på! 


   
SvaraCitera

S3ON:

Neeeeeeeeeeeeeeej, fan vad gay! Äre han från idol lr? Ledsen

ja Galen

ZHUCHENG-SHANDONG:

Ja, jag tycker det är roligt när musikjuryn här i Sverige sitter och ger betyg på de olika sångerna. Det är också roligt att se på! 

ja, det är iofs kul. vet inte om du läste mitt svar fel eller om jag är helt off och inte förstår hur ditt svar passar in på mitt Rodnar


   
SvaraCitera

ser fram emot det. hoppas det blir i samma sällskap som jag såg finalen, då ser jag fram emot det rejält. 


   
SvaraCitera

Att israel i inte ligger i Europa spelar ingen som helst  roll. Läs på. Trött

European Broadcasting Union osv.


   
SvaraCitera

okej, tittade ändå Rodnar gillar irlands!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

ja Galen

ja, det är iofs kul. vet inte om du läste mitt svar fel eller om jag är helt off och inte förstår hur ditt svar passar in på mitt Rodnar

Det var lite som ett appropå det bara.

passaro:

Att israel i inte ligger i Europa spelar ingen som helst  roll. Läs på. Trött

European Broadcasting Union osv.

Jo visst, även Kina har ett litet samarbete med EBU. Då ska alltså även Kina kunna vara med i ESC? Eller Zambia som också har samarbete. Det är inte rätt för fem öre att Israel är med, speciellt inte med tanke på deras jävelskap. Men också för att Israel ligger inte i Europa. Även fast det är europeiska judar som har invandrat dit så ska det inte sändas. Zionisterna hade också Argentina som kandidatland, om då zionisterna hade ockuperat Argentina skulle alltså Argentina också varit med i ESC... och Argentina ligger i Latinamerika.

Marocko var väl också med på 80-talet tror jag, det är inte heller rätt, det är ett afrikanskt land. Att länderna i Kaukasien är med är också udda, då de ligger i Asien liksom Israel. Tom. festivalen för Eurovision hölls i en asiatisk stad 2012 - Baku.


   
SvaraCitera

Ser lite framemot att läsa om allt "tittarna inte fick se" undre en- två veckor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Ser lite framemot att läsa om allt "tittarna inte fick se" undre en- två veckor

Det du skriver får mig osökt att tänka på Loreen som verkade vara lite bäng förra året... undrar om Aftonbladet skulle våga skriva ut anledningen till hennes märkliga beteende, om det visade sig att tafattheten efter vinsten inte var den enda anledningen eller är ESC så heligt, det kan man ju fråga sig.


   
SvaraCitera

ZHUCHENG-SHANDONG:

Det du skriver får mig osökt att tänka på Loreen som verkade vara lite bäng förra året... undrar om Aftonbladet skulle våga skriva ut anledningen till hennes märkliga beteende, om det visade sig att tafattheten efter vinsten inte var den enda anledningen eller är ESC så heligt, det kan man ju fråga sig.

Tror att ESC är no go area så att säga. lite roligt då det mest ses som ett stående skämt av världen utanför Europa.


   
SvaraCitera