Aviseringar
Rensa alla

Vem vill ha ett brev av mig?


Ämnesstartare

Hej vänner,

Jag har fem kuvert, och jag tänkte att jag borde använda dessa till att skicka brev till någon. Någon som vill få ett brev av mig? 😀


   
Citera
Ämnesstartare

Kan du lägga några gram marijuana i mitt brev? Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Kan du lägga några gram marijuana i mitt brev? Rodnar

Hehe, nää men kan lätt skriva ett brev till dig. Mycket glad Frågan är, vad är du intresserad av? Är det enbart um som fångar ditt intresse? Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då är det lugnt hörru!.. Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Då är det lugnt hörru!.. Blink

MEH Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är för lat för att skicka brev, men det låter som en kul grej i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Är för lat för att skicka brev, men det låter som en kul grej i alla fall.

No strings attached! Du kan få ett brev, du behöver inte orka skicka ett tillbaka!! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:
No strings attached! Du kan få ett brev, du behöver inte orka skicka ett tillbaka!! 😀

Då är det ju chill! Skriv något filosofiskt, typ. Sådant är kul att läsa. PM:ar min adress senare i kväll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill ha brev! Man får ju bara tråkiga ångestbrev annars 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Hej vänner,

Jag har fem kuvert, och jag tänkte att jag borde använda dessa till att skicka brev till någon. Någon som vill få ett brev av mig? 😀

Du får gärna skriva till mig om du känner att du har något att säga liksom Rodnar du får skriva om precis vad du vill. de vore fint även om vi aldrig pratat tidigare o säkert inte träffats irl Rodnar

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr jag ska få. du behöver ej skriva ngt vill bara ha ett kuvert som ej e 1 räkning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Då är det ju chill! Skriv något filosofiskt, typ. Sådant är kul att läsa. PM:ar min adress senare i kväll.

Jag har börjat skriva på brevet till dig, jag skickar det när jag blir klar. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

Jag vill ha brev! Man får ju bara tråkiga ångestbrev annars 🙁

Du kan absolut få ett brev av mig, vad är du intresserad av?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Du får gärna skriva till mig om du känner att du har något att säga liksom Rodnar du får skriva om precis vad du vill. de vore fint även om vi aldrig pratat tidigare o säkert inte träffats irl Rodnar

LedsenHjärta

Käraste Fasiken, självklart så kan jag skriva ett brev till dig. Vänligt att ge mig den friheten, men egentligen vad är det du är intresserad av? 


   
SvaraCitera