Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker Fasiken om dig? egentligen??


Ämnesstartare

Fasiken vill oxo göra en sån här tråd där han säger vad han tycker om olika umare o sånt Hjärta

Han vill vara så ärlig han bara kan o de kanske kan såra några :/
Men han hoppas att han får chansen att göra någon glad kanske!

Han har bestämt att han ska skriva

Negativa saker

Positiva saker

O allmänt

om alla. 

Hjärta

Men vissa vet han inget om o då får denne inget alls!

LedsenHjärta


   
Citera
Ämnesstartare

ok säg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shoot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

berätta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidsro:

ok säg

Okej! Men kom ihåg att jag är dålig på formulera mig och få fram det jag egentligen vill säga. Och det blir långa meningar då ja ej kan svåra ord Rodnar

Negativa saker:
Det känns ibland som att du känner dig bättre än vissa? Fick den känslan utav dig. Som att du såg ner på vissa kanske. Minns att jag blev typ irriterad på dig av någon anledning som jag ej riktigt minns, men du skrev något i en diskussion på forumet.

Fått känslan av att vi ej skulle kunna ha en långvarig vänskap i verkligheten pga olika. Men samtidigt känner jag dig inte riktigt heller, vilket jag tycker är synd.

Positiva saker:

Nu säger jag emot mig själv lite tror jag..
Men du har varit helt underbar mot mig i verkligheten. Jag är så glad över att du stannade kvar och tog hand om mig. Och det känns som att du verkligen bryr/brytt dig om mig. Du har frågat mig om hur jag mår, du har tagit hand om mig m.m. Du kändes så himla mysig under resan till göteborg och du var även väldigt mysig när vi var hos passaro. Du kändes lite som en storasyster Hjärta

Sedan tyckte jag att du kändes ambitiös pga du ville plugga till xxxxxxxxxxxxxxxxx.
Och de gillade jag.

Annars vet jag inte riktigt pga jag glömmer bort saker väldigt lätt när ja ej pratar med personen på länge. Förlåt 🙁

Allmänt:
Har inte så mycket att säga. Önskar att du skrev lite mer glatt på forumet. Mer smilies.. hehe. Önskar även att vi snackade lite då och då, vill lära känna dig mer. Och jag kan inte riktigt ge dig en rättvis bedömning pga har inte snackat med dig lika mycket som dom andra.

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

aa

Kan inte säga att vi snackat eller att jag sett dig speciellt mycket.

Negativa saker:
Ibland har de känts som att du är rätt dryg i vissa diskussioner? Eller var iaf.. men kanske blandar ihop. Jag tänker på nån som hade en bild på sig själv och var mörkhårig? Som jobbade inom IT tror jag?

Positiva saker:
Men du har varit schysst mot mig i alla fall. Fick en fin bild utav dig då du peppade mig inför träffen som var i Stockholm för någon vecka sedan. Du berättade lite om din socialfobi.. jag gillar att du var så öppen om det och det gjorde det hela så mycket enklare för mig.

Allmänt:
Du måste börja använda mer smilies och sprida mer glädje. Jag hoppas verkligen att du lyckas och att din socialafobi lättar och till slut försvinner.

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

Ja å 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

shoot

heheh Hjärta

Negativa saker:

lol kmr inte på nått 🙁 får ändra senare kanske.

Positiva saker:

Hm. Även om du ibland hade en viss attityd i chatten (på skoj då) så har du alltid alltid alltid varit snäll, rättvis och rak mot mig. (då vi snackat lite). Jag gillar det.. verkligen. Du fick mig att känna mig hemma i tiny när jag knappt vågade skriva något.. du skrämde mig på ett sexigt sätt. Gillar verkligen då ja lyckas få dig skratta.. blir glad av det. Men de är sällan ja lyckas. Tycke du och tim har varit så himla  gulliga mot mig och jag vill krama om er båda två.

Du vet vad jag tycker om dig. Har skrivit så mycket om dig.. till dig. Alltid gillat dig och honolulu.

Du är så himla mycket bättre än mig på så mycket. Och din svenska är tusen gånger bättre än min och du kom hit typ.. 2005? FUCK YOU Arg

Känns som att du är smart! Men du föredrar att ba.. vara oseriös 🙂

Duktig på diskutera oxo!

Sen är du vacker som få (:  Gillade att du uppskattade mina dikter till dig. Du var den första  jag såg i cam då ja joinade tiny.. så himla vacker o söt.. o ledsen, nog därför jag fick den där "vill ta hand om dig, hjälpa dig" typ. Men jag missuppfattade nog hur du mådde.

Allmänt:

Önskar att ja fick prata mer med dig. Men vet att jag ej skulle kunna ge dig något som får dig att vilja prata med mig. Ibland vill jag ha dig som vän.. nån som lär mig saker, som får mig att ändra attityd. hahah.. vill att du ska bli min tränare typ. Nä men.. ah

Annars inget. Tycker om dig väldigt mycket som internet.. bekantish.

Kan skriva hur mycket som helst om dig.

flummig de blev.. känner mig ganska trött.

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

berätta

Kan inte riktigt. Har ej fått en uppfattning om dig... alls typ. Rodnar

Förlåt :/ men du känns reko hittills!

Vi kan spara dig tills ja fått en uppfattning typ

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

Hjärta

Märker att jag mer skriver typ.. ah jag vet inte. Kanske inte förstår hur jag ska göra just nu pga helt död i huvudet.

Negativa saker:

Blir så.. känner mig så hjälplös när jag bryr mig om dig och inte vet hur jag ska göra. Men det är nog mer vad jag känner, så de är inget negativt om dig egentligen.

Positiva saker:

Fy fan vad jag tycker om dig!!! Du är helt wööööööö Hjärta Vi har "känt" varandra så kort tid men du har verkligen lyckats fånga mig. Du är så extremt mysig, ärlig.. rak, mot mig. Gillar våra PM.. hatar dock att hela PM systemet är värdelöst just nu så de knappt går att skriva. Jag är så värdelös på skriva kortfattade PM.

Tänker på dig väldigt mycket. Det är du som gör att ja ens bryr mig om att logga in just nu. Typ den enda riktiga kontakten jag har med någon..

Gillar verkligen att du ba.. "hej" i våran tråd och helt plötsligt är det du och jag Hjärta

Men jag vet inte så mycket mer egentligen o ja ber om ursäkt.

Allmänt:

Vill fan ba .. vill vara hos dig :/

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

shoot

Tillägg

Negativa saker:
Tror att vi ej skulle kunna ha en riktigt vänskap i verkligheten. Vi är alldeles för olika och jag skulle bara göra dig irriterad och frustrerad. Jag skulle vara din energitjuv.

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
mynona

Du kan få skriva vad du tycker om mig Fasiken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
Kan inte säga att vi snackat eller att jag sett dig speciellt mycket.

Negativa saker:
Ibland har de känts som att du är rätt dryg i vissa diskussioner? Eller var iaf.. men kanske blandar ihop. Jag tänker på nån som hade en bild på sig själv och var mörkhårig? Som jobbade inom IT tror jag?

Positiva saker:
Men du har varit schysst mot mig i alla fall. Fick en fin bild utav dig då du peppade mig inför träffen som var i Stockholm för någon vecka sedan. Du berättade lite om din socialfobi.. jag gillar att du var så öppen om det och det gjorde det hela så mycket enklare för mig.

Allmänt:
Du måste börja använda mer smilies och sprida mer glädje. Jag hoppas verkligen att du lyckas och att din socialafobi lättar och till slut försvinner.

LedsenHjärta

Du blandar definitivt ihop mig med någon annan i fråga om det negativa, men i övrigt: väl skrivet! Jag hoppas förstås också att fobin försvinner, hur orealistiskt det än känns i nuläget.


   
SvaraCitera