Aviseringar
Rensa alla

ögonbryn är en viktig del av utseendet.


Ämnesstartare

de har inte de flesta fattat tror ja??

vad är grejen med att gå runt med sönderplockade trasiga ögonbryn som ser ut som 1 kyckling lr ögonbryn som börjar efter halva vägen

en ögonbrynnspenna kostar 50spänn btw

peace


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

såg en tje ida me 1 cm långg ögonbryn,  de va typ ovanför mitten av ögat o inget mer

doOOOOOG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blink om man nt har ögonbryn kan man inte va så flirtig som jag Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför dog du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mina syns knappt kanske därför ja e mindre attraktiv Rodnar

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
mina syns knappt kanske därför ja e mindre attraktiv Rodnar

LedsenHjärta

vem är d på din visningsbild... tjejen i kassan?


   
SvaraCitera
höna

Värsta är ju folk som inte kan måla ögonbryn. Typ gör en jämntjock båge över ögat typ. Eller asblonda som målar med asmörk penna.

Är tacksam över mina mörka naturliga, även om d skullee bli unibrow om ja inte noppade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brat brat stek stek:

vem är d på din visningsbild... tjejen i kassan?

ah ja frågade om ja fick ta kort på henne när hon stod i kassan men de ville hon inte pga hon kände sig ful i sina coop-kläder, så hon bad mig att vänta tills hon slutade. Så väntade jag o då gick vi hem till henne där hon bjöd på melon o sedan sprang vi runt i området o hon fulade sig medan ja tog kort. Men ja tycker hon blev fin som fan ändå!! Rodnar 

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

ah ja frågade om ja fick ta kort på henne när hon stod i kassan men de ville hon inte pga hon kände sig ful i sina coop-kläder, så hon bad mig att vänta tills hon slutade. Så väntade jag o då gick vi hem till henne där hon bjöd på melon o sedan sprang vi runt i området o hon fulade sig medan ja tog kort. Men ja tycker hon blev fin som fan ändå!! Rodnar 

LedsenHjärta

tycker jag också vad duktig du är fasiken som tar så fina bilder på melonerna Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare



Brat brat stek stek
:

Blink om man nt har ögonbryn kan man inte va så flirtig som jag Blink

ne vill inte va flirtig 😉

Fasiken:
mina syns knappt kanske därför ja e mindre attraktiv Rodnar

LedsenHjärta

nee på killar är det ok, men de e oftast tjejer som e katastrof

höna:

Värsta är ju folk som inte kan måla ögonbryn. Typ gör en jämntjock båge över ögat typ. Eller asblonda som målar med asmörk penna.

Är tacksam över mina mörka naturliga, även om d skullee bli unibrow om ja inte noppade

HAHAH ja,alltså om man ska måla kan man åtminstone ha samma färg som övriga ögonbrynen... ibland syns 1 streck ovanför ögonbrynen som försöker smälta in :S gu


   
SvaraCitera
höna

kekeoxo:

ne vill inte va flirtig ;

 katastrofHAHAH ja,alltså om man ska måla kan man åtminstone ha samma färg som övriga ögonbrynen... ibland syns 1 streck ovanför ögonbrynen som försöker smälta in :S gu


   
SvaraCitera
höna

Ååååhhh cp um!!!

Men hahah ja, håller me


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

ne vill inte va flirtig 😉

du slänger ba upp fettan ist Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

hahah du va ju s'ämre än mig på att citera >:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brat brat stek stek:

ne slänger din mamma ^^


   
SvaraCitera