Aviseringar
Rensa alla

hänger folk här fortfarande?


Ämnesstartare

Jag är kvar, jag är kvar!

Men det känns tommare, jo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur omysig design som helst ju.. urk.

känns helt totalt fel och fult och tråkigt och onödigt så som sidan är nu. 

så förbannat stilrent hatar stilrent jävla hygienska hyperdesinficerad opersonliga tandläkarväntrums sal med robotar i receptionen ): 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

hur omysig design som helst ju.. urk.

känns helt totalt fel och fult och tråkigt och onödigt så som sidan är nu. 

så förbannat stilrent hatar stilrent jävla hygienska hyperdesinficerad opersonliga tandläkarväntrums sal med robotar i receptionen ): 

Den förra (icke mobila) versionen var ju betydligt mer stilren. Nu är det mer fokus på funktioner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
Den förra (icke mobila) versionen var ju betydligt mer stilren. Nu är det mer fokus på funktioner.

nehe det fanns färger o till o med lite krumelurer o mer saker att trycka på o titta på 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det ju bra egentligen så här de har fixat o härjat, duktigt jobbat osv , ba peptit moi som inte gillar hur det ser ut ska nog kutta ut denna del utav nätet 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

nehe det fanns färger o till o med lite krumelurer o mer saker att trycka på o titta på 

alltså, stilrent för mig är just hur förra versionen såg ut - en skarp och koherent design (med ett smileysystem som passade ihop med omgivningen osv)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

alltså, stilrent för mig är just hur förra versionen såg ut - en skarp och koherent design (med ett smileysystem som passade ihop med omgivningen osv)

stilrent är väl mycket svart o vitt o mest vitt o raka linjer och rena ytor o om det är färg är den inte bruten utan ren  osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

stilrent är väl mycket svart o vitt o mest vitt o raka linjer och rena ytor o om det är färg är den inte bruten utan ren  osv

jag tror vi tycker samma sak men tvärtom (mycket svart och vitt behöver emellertid inte ha med saken att göra)!

tänkte ge exempel men orkar inte. kan byta ut "stilren" mot "snygg" för att underlätta (jag insinuerar inte att dessa är självklara synonymer)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

jag tror vi tycker samma sak men tvärtom (mycket svart och vitt behöver emellertid inte ha med saken att göra)!

tänkte ge exempel men orkar inte. kan byta ut "stilren" mot "snygg" för att underlätta (jag insinuerar inte att dessa är självklara synonymer)

jaha.. tycker inte de är självklara synonymer utan närmast självklara antonymer 😀 
smaken är som baken osv osv 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

börjar vänja mig lite, kan nog börja uppskatta ändrigen..det är iaf nice att allt är lite större som om inzoomat 


   
SvaraCitera