Aviseringar
Rensa alla

Gillar hon mig?


Ämnesstartare

Hej, jag har börjat träffa en tjej på sistone som jag är väldigt förtjust i. Jag är inte så bra på att tolka signaler, men det kanske finns någon annan här som är bättre på sådant. Jag tänkte lista lite grejer som förekom idag när vi träffades, så får ni gärna analysera och säga vad ni tror. Here we go:

- Hon ler och skrattar alltid när hon pratar med mig
- Hon fixar/pillar med håret när vi pratar
- Hon sitter, står och går väldigt nära mig när vi umgås
- Hon berättar att hon älskar det jag skriver på Facebook då jag tydligen är väldigt rolig (enligt henne)
- Hon SMS:ar så fort jag hade lämnat henne vid bussen och den åkte iväg
- Hennes kramar när vi säger hejdå är väldigt mjuka och långa

Så.. Analysera och dra fram era slutsatser. Är ingen expert på området som sagt.


   
Citera
Ämnesstartare

ja, verkar som d

men vadå fixar/pillar håret när ni pratar, e ni 15 lr

gu sånt gör man på hollywoodmovies ba


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och hur ska kramar va om inte mjuka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

men vadå fixar/pillar håret när ni pratar, e ni 15 lr

Haha jag vet inte. Hon brukar liksom leka med sitt hår och pilla lite med det. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror man tolkar alla detaljer när man gillar någon, man blir mer paranoid o lägger märke t allt

slappna av så kmr d visa sig tillslut = )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

jag tror man tolkar alla detaljer när man gillar någon, man blir mer paranoid o lägger märke t allt

slappna av så kmr d visa sig tillslut = )

Du har nog rätt. Hon och jag ska tydligen på bio i helgen. Får se vart det leder. Har jag lite tur kanske jag får komma hem till henne. Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har ju bara skrivit ner det du lagt märke till som du anser positivt, så det ger ju knappast en rättvis bild, men hon verkar ju knappast hata dig så kör, bara kör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Å andra sidan är det ju rätt vanskligt att tolka uppgifter om signaler från någon som påstår sig vara dålig på att uppfatta signaler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Således är det tryggt att påstå att du i själva verket endast vill ha bekräftelse på dina förhoppningar från utomstående. Se därför åter post nummer ett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GladOja! Tycker du skall ge henne ballen ASAP! 


   
SvaraCitera

S3ON:

GladOja! Tycker du skall ge henne ballen ASAP! 

Hahah klockert S30N!! Glad

Bara och köraaaa! Party


   
SvaraCitera