Aviseringar
Rensa alla

depptorsdag


Ämnesstartare

kekeoxo:

e ej deppig!! hade ba tråkig dag tkte jag, men den e mkt bättre nu pga äter ngt gott o tittade på the office = )

göllefaziken da vrf trory att jag luktar godis?

ååh vilken office? US / UK? Gamla, nya?
Gillar de gamla av både US o UK HjärtaHjärta

ne ja vet inte du ser så liten o god ut typ. Så associerar jag de med godis likxom fin hy som gör att du ser ut att smaka som typ nån choklad fast de kanske nå krydda utav nå annat oxo på den. men de smakar gott.. en helt unik godis e du Rodnar men så vågar man inte äta dig pga man vill aldrig förlora dig Rodnar

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

ååh vilken office? US / UK? Gamla, nya?
Gillar de gamla av både US o UK HjärtaHjärta

ne ja vet inte du ser så liten o god ut typ. Så associerar jag de med godis likxom fin hy som gör att du ser ut att smaka som typ nån choklad fast de kanske nå krydda utav nå annat oxo på den. men de smakar gott.. en helt unik godis e du Rodnar men så vågar man inte äta dig pga man vill aldrig förlora dig Rodnar

LedsenHjärta

finns d gamla? :S ser us-versionen, ny tror jag

hhahaha vad snällt sagt hörru! jag har ej så bra hy egentligen, de e tack vare smink 

kram fassekin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

finns d gamla? :S ser us-versionen, ny tror jag

hhahaha vad snällt sagt hörru! jag har ej så bra hy egentligen, de e tack vare smink 

kram fassekin

ne men tänkte på uhm.. då steve carell (stavning?) var med. Han var mycke skönare än den där som e med nu.. fy fan. Arg Men tycker Ricky gervais(stavning?) var skönast på nått sätt, från UK-versionen. Hjärta

LedsenHjärta


   
SvaraCitera